Om igår.. *ani*

Hej hörrni!
Jag hann ju typ aldrig att uppdatera igår. inte nanna hlr för den delen, men det är nog inte så konstigt.
Först på morgonen var jag ju och köpte tapet, och typ åkte från stan, till valbo, tillbaka till stan, och sedan tillbaka till valbo, och sedan hem. Haha! 
Efter det var jag, mamma & armani ner på stan och jag fick med mig en tröja & sjal (ni får bild sedan).
Sedan så kom jag hem & åt. Sedan ringde nanna, så jag mötte upp henne och vi kollade på crusingen tsm. Samtidigt typ gick vi runt och pratade litegrann. Därefter drog vi till donken och åt glaass :D
Liiiite kallt eller vad? Det känndes som att det var minusgrader utomhus, och ändå sitter man ute och äter GLASS! (alla bord var fulla innomhus).

Aja, sedan gick vi tillbaks, och jag gick hem & hon gick och åt mat. Jag duschade och precis efter det ringde nanna igen, och sa att dom skulle vara kvar längre, så då fick hon komma upp hit, så vi satt på min säng typ hela tiden, och drack hostmedicin (d.v.s. dr peppar) och åt chips & godis samtidigt som vi tittade på någon film som gick på 6-an. Fram tills halv 12, då vart jag väääldigt trött och kunde typ somna när som helst. Så hon gick till sina föräldrar & antagligen cyklade hem (!??!?!?!!?!??!!?!?) och jag gick och la mig.

SÅ såg min dag ut igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0