Hello, goodbye. *ani*

Asså.. jag smälter bara av att titta på dom... aaw, edward! (L) HAHAHAH, känner mig lite som när jag var helt förälskad i zac efron.... fråga inte. x)

Aja, idag är det edward från jedward som är min nya älskling! (han som alltid står till höger, och som har raka tänder och ett ärr på underläppen och aningen sämre kvalitét på håret än john, men det gör inget, han är min älskling ändå! :D)

De ställena jag smälter som mest är vid 1:44 och speciellt vid 1:59... gud, vad söta! :D


UPPDATE:: ni som vill veta hur det ligger till med issa, så är det så att hon vägrar att blogga, och det är inte kul! Hon säger att hon har tröttnat på att blogga helt och hållet.
Men iaf, hon ska till sthlm imorgon.
MEN, hon kommer ha roligare när hon ska dit med mig och nanna, EHE EHE! :D Vi ska äga ut hela stockholm... eller..? (kissie style!!)

Kommentarer
Postat av: Matilda :)

fin blogg! :)

2011-05-28 @ 18:55:03
URL: http://matildaliebig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0