Grattis på morsdag alla mammor! ||Alexandra||

Förlåt för den yber dåliga uppdateringen från min sinda (och Isabells också för den delen.. Fast nu är det Okej för hon har inte varit hemma på typ 2 dar.)
Isabell snackar ju alltid om att hon ska sluta blogga för hon aldrig orkar skriva och blabla. Om hon slutar blogga så slutar jag också, fast då fortsätter jag på min gamla blogg och Ani börjar förmodligen en egen blogg då också. Så man kan säga att det är upp till Issa om den här bloggen ska finnas kvar, men vi får se. ;)
,
Igår va jag på crusingen, tog några bilder som ni får se kanske ikväll. De va asmycket folk! Först åkte jag med pappa i hans corvette, sedan ringde jag Ani så hon kom ner så gick vi runt lite där. Runt 21:00 gick hon hem igen för hon fryste och jag skulle tillbaka och käka korv (med mamma), men tydligen så skulle vi inte hem efter de utan dem skulle va kvar längre, så jag ringde Ani igen så kom jag upp till henne och vi kollade på nån bra film på sexan. Yao. 23:30 skulle hon gå och lägga sig så jag gick ner till de andra och va där i typ en kvart, sen kom Emelie (min tremänning) och så gick alla hem till henne. (Med hennes föräldrar, dem va liksom med mamma och pappa hela tiden.) Vi åkte hem därifrån någongång efter 02:00-tiden, somnade typ direkt. x)
,
Ja, och så vaknade jag nu klockan 12:00. Kan ju säga att jag kommer ha svårt att sova ikväll.. x) Kan inte sova för långt in på dagen innan för då har jag svårt att sova efter. Hehe.
Ni får bilder senare, nu är det bara att vänta tills mamma vaknar så vi kan fira morsdag! :D Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0